tirsdag 3. november 2009

Trått

Dæven, så trått, så trått det gikk i dag... Dro på SATS etter å ha hentet jentene på skolen. De var overlykkelige - jeg gledet meg også til litt rolig jogg på tredemølle. Dengang ei. Bena var tunge som bly, bokstavelig talt! Først etter 25 min føltes det litt bedre; antagelig fordi jeg da satte på David Bowie. Æsj, blæ, jeg holdt ut i 40 min men kom knapt over 5,5 km! Kan det ha noe med at jeg nesten bare har løpt intervall og konkurranse i det siste - og løpt 7 ganger de siste 11 dagene? Tror jeg må tvinge meg til å ta det litt mer med ro - hvis ikke gjør tydeligvis kroppen min det selv. Så planen for resten av uka er som følger: i morgen - intervall med Treningscamp, torsdag - hvile, fredag - hvile, lørdag - 5 km-løp i Lørenskog, søndag - rolig tur Bygdøy rundt?
I morgen skal Torfinn ha med bok om trening og forberedelser til langdistanseløp, får lese litt i den og se på dette som et langtidsprosjekt.
Avsluttet økta med litt intens roing - deilig å bruke armene litt også! Sikkert godt for skuldrene mine.
I går hentet jeg forresten de fine Gore-klærne fra Løplabbet. Gleder meg til å prøve jakken i morgen!

Nå er det bena på sofaputa, Aftenposten og TV...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
Blogglisten