fredag 20. november 2009

Makspuls

Intervalltrening i dag, på mølle. Onsdagstreningen måtte vike for middag med Marianne og Hanna, så da fikk Sats duge. Ikke like gøy... Men fikk kjørt meg i hvert fall. Jeg har litt problemer med å stille inn programmene, så det ble 2 min på, 2 min av. 13.3 km, skjønte ikke hvorfor jeg hele tiden lå opp mot 19o i puls med såpass lav hastighet! Så skjønte jeg etterhvert at det var en stigning på 3 grader.. Senket dette til 1 og økte til 13.5, da ble det litt mer levelig. Løp 7 intervaller, holdt på i 31 min totalt. Høyeste puls: 195 (så formelen stemmer ikke!), gj.sn. puls 164. Skikkelig gåen etterpå. Rodde i 5 min og tok 15 armhevninger, men så var det nok for det stakkars hjertet mitt. Orket knapt å tøye ut.

Hjem til pizzabaking - nå begynner jentene å roe seg og jeg skal tilbringe resten av kvelden på sofaen med juice og sjokolade, A-magasinet og Knausgårds Min kamp. Langtur på søndag, det blir bra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
Blogglisten